شعری از سعید مدرس ، تقدیم به انرژی و همه شما دوستای گلم

اسم تو نجاتم داد از دامن تاریکی

                              شب عطر گل آورده یعنی که تو نزدیکی

می بوسمت امشب یا می ترسم از آئینه

                               بی طاقته دل گرچه این فاصله شیرینه

خاطرات من با تو ، کوتاه ولی کم نیست

                              من گذشتم از دنیا غیر از تو رو یادم نیست

*****

تو مال خودم میشی این معجزه من بود

                              این بار بخواه از من  دستات رو بگیرم زود

عکسهای تو تاریکه ، چشمهای تو غمگینه

                              من باغ تو میشم که ، دنیا تو رو می بینه

خاطرات من با تو ، کوتاه ولی کم نیست

                              من گذشتم از دنیا غیر از تو رو یادم نیست

 

~ by farhadfree on July 5, 2008.

12 Responses to “شعری از سعید مدرس ، تقدیم به انرژی و همه شما دوستای گلم”

  1. salam farhade aziz kheili khoshhalam ke in oomad o raft baese delgiri nashod o omidvaram lyaghat dashte basham ke pishe bacheha bemoonam

    be NRJ salam beresoon

    rasti oon shero man vaghean doostesh daram
    خاطرات من با تو ، کوتاه ولی کم نیست

    من گذشتم از دنیا غیر از تو رو یادم نیست

    yadame ke cheghad in shero mikhoondam vaghti AShna shode boodam

  2. ممنونم عزیزم. شعر قشنگی هست.

  3. سلام عزیزم
    امیدوارم موفق و خوشبخت باشی و به همه آرزوهات در کنار عشقت برسی.

  4. سلام اولا تبریک به خاطر عشقت و دوما تبریک به خاطر وبلاگت با اجازت لینک میدم

  5. سلام. آپ كه نكردي.

  6. برقرار باشی و سبز،
    گل من تاره بمون،
    قفسم پیشکش تو،
    جای من زنده بمون
    باغ دل بی تو خزون،
    موندنی باش مهربون،
    تو که از خود منی،
    منو از خودت بدون
    غزل و قافیه بی تو،
    همه رنج انتظاره،
    این همه شعر و ترانه،
    همه بی عطر و بهاره
    موندنی باشی همیشه،
    لب پاییز رو نبوسی،
    نشه پر پر شی عزیزم،
    مهربون گلم نپوسی

  7. گوی خوبی که برداز تو که خورشید اینجا/ نه سواریست که در دست عنانی دارد
    دلنشینان شد سخنم تا تو قبولش کردی/ آری آری سخن عشق نشانی دارد

  8. شعر بسیار زیبایی بود که نشان دهنده ی حسن سلیقه ی توست
    نازنینم موفق باشی و متفاوت و پیروز

  9. دوستان شرح ÷ریشانی من گوش کنید

  10. بسیار زیبا بود
    امیدوارم همیشه باعشقت و عاشق باشی
    زندگی بدون عشق زندگی نباتیه
    شاد باشی

  11. از شعر خوشم نيومد .ميتونست بهتر از اين باشه . به هر حال اين نظر منه و شايد ديگران اين نظر رو نداشته باشن .راستش احساس توي اين شعر نپخته و خام تجلي پيدا كرده انگار داري گل كلم نپخته يا سيب زميني نپخته مي خوري . من همچين حسي پيدا كردم

  12. نوروز باستانی بر شما فرخنده باد

Leave a Reply

 
